٨.٢٢.٢٠٠٧

واحشتنا كلنا بجد



سنة كاملة مرت على فراقك وماحدش لسه قادر على نسيانك
ربنا يرحمك يا عبد الوهاب
بالله عليكو ادعولوا بالرحمة و المغفرة

هناك ١٢ تعليقًا:

islamz يقول...

ربنا يرحمك يا عبد الوهاب .. وعمر الاهلى ما هينساك ..

kafrawy يقول...

ان العين لتدمع و ان القلب

ليحزن و انا لفراق يامحمد لمحزنون


و لا نقول الا مايرضى ربنا


انا للة و انا الية راجعون

أمــانــى يقول...

رحمة الله عليه
ربنا يجعل مثواه الجــنة ياااااااااارب آمـــــــــــين

غير معرف يقول...

والله وانا راجع من شغلي امبارح بقي اللي علي بالي محمد عبد الوهاب

ولقيت نفسي بدعيله

والحمد لله انه كما يقول زملاؤه قريب من الله طائعا له

اللهم ارحم عبد الوهاب

beroo يقول...

اللهم ارحم موتي المسلمين واسكنهم جنة النعيم
الاهلي افتقد محمد عد الوهاب بجد وكلنا افتقدناه
بيروو الاهلاويه بجد

عمرو غريب يقول...

ربنا يرحمة

عروس البحر يقول...

الله يرحمه يا رب
الف رحمه و نور عليه

Diyaa' يقول...

يا رب يا نرمين
يا رب ارحم كل الرجالة اللي زيه
وسؤال بره الموضوع
رينا خير مالها؟!
قفلت المدونة ليه ؟:(

المونديال يقول...

مين اللى يقدر ينسى عبدالوهاب

klmat يقول...

الله يرحمه ويجعل مثواه الجنه
ويصبر اهله
واحييك على لمسه الوفاء
وفاه شاب بكامل صحته فى الملعب
عظه لنا جميعا
متعك الله بالصحه والعافيه وطول العمر
والعمل الصالح
اشكرك جدا
تحياتى لك

voice of love يقول...

ربنا يرحمه ويغفر له
كان مهذب ومتدين ويستاهل دعوات الناس ليه
اللهم اجعل مثواه الجنة

أميرة يقول...

الله يرحمه يارب ويغفرله

اكيد ماحدش ينسى عبد الوهاب

والالم اللى حسينا بيه بوفاته
عزاءنا انه كان ولد طيب ومهذب
ربنا يرحمه