٩.٠٣.٢٠٠٧

الاهلي قبل النهائي

مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
شكرا يا ابو تريكه يا تريكه يا ابو يا عمهم وحارق دمهم
شكرا يا توانسه وفريق الترجي
شكرا لعلم مصر
وقبل الكل شكرا لربنا
الحمد لله
تحديثات بقي يا زملائي وزميلاتي


-------------------------

عيشوا مع الاهداف :


هدف فلافيو :

هدف ابوتريكه:


هناك ٦ تعليقات:

kafrawy يقول...

الف مبروك يا مهند


بس انا مشفتش الماتش


كان عندى فرح

نسرين - أمة الله يقول...

السلام عليكم
الف مبروك
ولو ان الماتش حرق دمى وحسيتهم طول الماتش بيسخنوا مش بيلعبوا ماتش مهم زى ده
بس الواحد ممكن يلتمس لهم العذر على ان اعصابهم كانت بايظه ومتوترين
بس بجد الواحد والناس كلهم ايقنوا ان ابو تريكه روح الفريق وهو اللى بيلمهم وبيديهم الحافز ربنا يحميه ويحميهم
على فكره انا كان عندى حنه صحبتى ومنزلتش الا لما الماتش خلص
الف الف مبروك ويارب دايما كده منصورين ومرفوع راسنا

عصفور بلا أجنحة يقول...

الف مبروك
بس عايزاك تشوف البوست الى انا عاملاة علشان الأهلى اتفضل شرفنى و شوف و على فاكرة انا زملكوية

beroo يقول...

السلام عليكم الف مبروك للنادي الاهلي وشكرا فعلا لابو تريكه اللي وزن الملعب علي فكره انا اكبر اهلاويه في بورسعيد وبعاني من الاضطهاد
سلام
بيرو

عازف الناى يقول...

كل وانتم بخير

abdullah-blogs يقول...

This is such a nice addition thanks!!!
شات صوتي
عرب كول
شات مغربي
انحراف كام
شات عربي

غلا الروح
شات الغلا
غلا روحي
شات صوتي

شات صوتي
شات عذاب
عذاب كول
عذاب كام
شات كام